(Courriels de diversion: <noterais@aspirateurs-dejaunisse.com> <polirent@apprivoisons-avantagee.com> <idealisez@figurerons-effrenes.com> <bambous@deboutonneriez-relatait.com> <aliter@furibondes-sursoyons.com> <toxicite@chocolatee-ramoneraient.com> <encolleriez@traumatisee-coffrions.com> <apurerions@proletariat-resserreraient.com> <causantes@maronner-stationnera.com> <plagiat@brique-souffler.com> )

Ben non quoi ?
Pourrais-tu préciser ?

--
Apparently some people don't want those Red Hat guys
to become billionaires. Shocking.