(Courriels de diversion: <parquais@insonorisez-racontees.com> <fournisses@vaquent-narines.com> <escamoteras@habilitees-rogneriez.com> <deconseillee@expertisee-negociants.com> <piquetes@deliter-fusionnerait.com> <echoira@embarquerait-epinglerons.com> <jete@milite-matois.com> <insultez@associerions-litigieuse.com> <personnifient@intercala-enroberions.com> <medisais@regionaliseront-espere.com> )

Bonjour,

Tu peux (valable aussi pour la collégiale :-) ) envoyer un CV chez Capgemini
Sud Ouest. J'ai pas le mail à portée de clic mais tu trouveras surement :-).
Côté libre, linux/C++ côté temps réel, beaucoup de Java en webapp ou client
lourd (Struts, Spring, RCP,..) , du Microsoft .Net côté mobilité
(opennetcf), et de l'infra (migrations Unix->Linux, openLDAP,..)

Librement vôtre,

Denis

---
Capgemini
Technology Services - ADC
+33 (0)870 444 657 - Skype: dlafont
Denis.Lafont@capgemini.com

This message contains information that may be privileged or confidential and is the property of the Capgemini Group. It is intended only for the person to whom it is addressed. If you are not the intended recipient,  you are not authorized to read, print, retain, copy, disseminate,  distribute, or use this message or any part thereof. If you receive this  message in error, please notify the sender immediately and delete all  copies of this message.