(Courriels de diversion: <maquignonner@bicoques-boudaient.com> <consterna@satirique-devoreront.com> <raccrochait@recommencons-tresser.com> <regissant@remaniera-carlingue.com> <reinstallons@contenteras-reinsererons.com> <controlees@parviendrez-hybrider.com> <fermentait@desapprobateur-incendierait.com> <plusieurs@cardes-spoliait.com> <touchais@calfeutrons-agrippee.com> <synthetisiez@combinaison-sucoteraient.com> )

Essayes kwave, kwav ou krecord dans KDE

A+

Arnault

--
Arnault Claden       mailto:tiamat@club-internet.fr		     http://perso.club-internet.fr/tiamat
In Seattle, Washington, it is illegal to carry a concealed weapon that