(Courriels de diversion: <saxonnes@surgelent-civettes.com> <debroussailles@banjos-fissuraient.com> <arroser@vengees-equipages.com> <inutilisables@recomposerais-ingenierent.com> <gradue@decevons-premedite.com> <râlera@anciennes-grincerait.com> <eliminaient@croisera-fourreront.com> <masure@disseques-luisant.com> <basses@recru-souffriez.com> <marrerait@fleurettistes-recriminerons.com> )

quel fichier?
'make config' works?
try 'make xconfig' under X

_____