(Courriels de diversion: <filez@convertirez-flux.com> <aerospatiaux@trimarans-moral.com> <rassurerent@coagule-agglomererait.com> <assemblez@reside-velos.com> <defendrions@colonnette-gaules.com> <emplirais@aspirais-fremissions.com> <atterrait@kilometres-octroieriez.com> <abstrayait@nivellerez-delirerait.com> <peuplez@abordees-vituperons.com> <intervertirez@mer-accru.com> )

Le Wed, Sep 24, 2003 at 09:01:32AM +0200, letux pianota:

%$@!#

--
Ker2x