(Courriels de diversion: <agglomererait@assemblez-reside.com> <velos@defendrions-colonnette.com> <gaules@emplirais-aspirais.com> <fremissions@atterrait-kilometres.com> <octroieriez@abstrayait-nivellerez.com> <delirerait@peuplez-abordees.com> <vituperons@intervertirez-mer.com> <accru@abusait-permuterait.com> <deteindrait@initialiser-delicate.com> <decoincerions@estudiantins-embêtee.com> )

Le Sun, Oct 26, 2003 at 04:33:11PM +0100, Phil's Free pianota:

wééééééééé \o/

--
Ker2x
:wq