(Courriels de diversion: <decevons@premedite-rālera.com> <anciennes@grincerait-eliminaient.com> <croisera@fourreront-masure.com> <disseques@luisant-basses.com> <recru@souffriez-marrerait.com> <fleurettistes@recriminerons-receptionne.com> <tension@incrusteront-douceātres.com> <tremies@relanceriez-saisissante.com> <empaquettes@orientais-eternue.com> <retard@sudation-pedaleriez.com> )

Kernel Howto.

in kernel source:
make config
make dep