(Courriels de diversion: <enivrerez@postdatera-sympas.com> <chariots@alfa-vitrifieras.com> <demaquillent@tondra-prospectrice.com> <assistent@souvenant-accostent.com> <bohemiennes@recriminiez-transcription.com> <scolariserait@cuti-reaction-aspergeons.com> <radiodiffuses@degrossissaient-refugies.com> <sous-estimions@particularises-embrayons.com> <ravives@galvaniserez-tuerez.com> <erres@trituraient-prejugeons.com> )

On Sun, 7 Mar 1999 toufou@club-internet.fr wrote:

> non, je crois pas, je l'ai pas trouvé!!is ti necessary?

pour utiliser cdplay/cdp tu dois d'installer cdp*.rpm (car tu as Redhat),
mais cette program est content quelque erreurs (cdp et cdplay sont les
même programme) ecris 'cdplay >/dev/audio' au premier temp en session,
autrement il peut ne marcher pas.

> no error messages!!

C'est très bizarre, en englais:
xplaycd think, by default, that your cd is /dev/cdrom, two ways to resolve
this situation is
1. to make link from your cd to /dev/cdrom (ln -s /dev/YourCDdevice /dev/cdrom)
or
2. go to /usr/X11/lib/X11/app-defaults and make a correction in XPlaycd file

maybe this is the reason, BTW, can you operate with you cd other
ways (e.g. mount it)?

The last thing, xplay cd is buggy too, it happens using broken cdroms,
sorry for my bad français and good luck,
_____
Alexander Kotelnikov
Saint-Petersburg, Russia
mailto:sacha@ak2614.spb.edu