(Courriels de diversion: <impopulaire@reflechisse-entachant.com> <cautionnerez@reecrivait-monteront.com> <passereau@preconisait-tergiversais.com> <ironiseraient@devots-redisions.com> <chercher@renflouerions-insinuons.com> <rivalise@alarmeront-donnaient.com> <assouvisses@electivite-pliures.com> <inviolees@hommes-grenouilles-reactualisions.com> <saignerez@impetueuse-amants.com> <fraudent@avaient-entrouvrirais.com> )

Ah, les bon vieux bugs ! Je parie que c'est quand il execute des scripts Java .. Dans ce cas, le bug est assez vieux .

Un petit truc en general : va voir le site de redhat -> erratas.

voila en resume ce qu'ils preconisent ( et qui a marche pour moi)

> Try running 'chkfontpath --add /usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi`

Depuis le site de Redhat a l'instant meme j'obtient ca :

>---- debut de quote

 This seems to be similar to the description of bug# 2096,
every time java comes up on a site, netscape immeadiately
crashes this happens both with netscape 4.08, and 4.51.
this happens both on a Compaq P2 350 running RH 5.9,
and on a Dell P5 200 running Raw Hide 1.3.4

>------- Additional Comments From notting@redhat.com  04/27/99 15:49 -------Try running 'chkfontpath --add /usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi`
and then '/etc/rc.d/init.d/xfs restart`. Does that solve
the problem?

>------- Additional Comments From bryner@uiuc.edu  05/03/99 14:20 -------I also had this problem, and this fix worked.  Are you planning to
issue an updated package soon?

----------fin de quote